lørdag den 1. september 2012

Flere loppefund og lidt indkøb...

I torsdags høstede drengene igen, og derfor tog min mor og jeg på en lille impuls udflugt... Mor skulle til tandlægen, og herfra kørte vi videre til Vildsund, her ligger en af mors ynglings tøj butikker, og en god genbrug!
Mor fandt noget fint tøj, og jeg fik nogle lækre "gå i by sko", elsker at der er kilehæl under, det føles ikke som om man har hæle på, også kostede de ikke mere end 200 kr. !


Tilsidst endte vi i genbrug, vi kiggede egentligt efter retro stof, men jeg kom hjem med alt andet end det :) Jeg fandt to rigtig fine puslespil, et med the pink panther, og et med bamse og kylling. En fin sættekasse med kork som baggrund ( det har jeg godt nok aldrig set før!), en gammeldags blomster krybbe, den skal males og bruges til børnebøger engang når det blir nødvendigt.. Og til sidst fandt jeg lige en fin blyantsholder, kan huske at jeg havde en i orange på mit gl. pige værelse! Alle disse fine fund kostede ikke mere end 100 kr., det syntes jeg er fundet til den pris :)


 
Og for at det ikke skal være løgn, så var jeg også forbi søstrene grene på vej hjem fra skole, og der kom der selvfølgelig også lidt med hjem.. Så det var rigtig en shoppedag i torsdags!


Nu står den på den obligatoriske lopperunde i byen, og besøg hos mormor.. Drengene regner med at skulle igang med at høste igen idag... Eftermiddagen kommer til at stå i bagerens tegn, da der skal bages cupcakes til et kobberbryllup, men mere om det senere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar