mandag den 13. august 2012

Weekenden

Så er jeg tilbage igen, efter en uge med masser af nye indtryk og oplevelser i SFO'en. Den første uge har simpelthen drænet mig for energi, tror det er pga. alle navne, indtrykkene, de mange ting man skal huske osv. Men jeg NYDER at være på stedet, det er simpelthen så hyggeligt, jeg har lavet rigtig mange kreative ting sammen med børnene. Bla. perler, malet, flettet armbånd, lavet knaparmbånd osv.
Da det blev weekend i fredags, ja så fik vi besøg af Århus folkene, de skulle op og hjælpe med at høste raps.. Det var super dejligt at se dem igen, efter deres lan  ge ferie i Norge :) Og ynglings nevøen, ja han vare klar til høst !
Søndag var vi alle til fødselsdag i Randers, men inden da var Kathrine og jeg et smut i Plantorama..Der blev indkøbt en del planter til haven, og nu mangler jeg bare at plante dem. Men dette hører i mere om..
Idag var det første rigtige dag i praktikken, i og med at børnene nu er begyndt i skolen igen.. Så idag har der været en masse andre børn og endnu flere navne at gå i krig med !

I får lige et par billeder af Mikkel Ræv som har været på stikkelsbær rov i haven her i weekenden...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar