tirsdag den 16. oktober 2012

Efterårsferie

I denne uge står der efterårsferie i kalenderen, jeg er på arbejde i SFO'en de første tre dage og har så en mini ferie resten af ugen. I SFO'en er der ikke mange børn, og herved er der også mere tid til hygge og at være kreative. Igår lavede jeg flettede nøglesnore og krympeplast med børnene, det var et hit! Idag har vi hygget indendøre med film og pandekager da vejret var rigtig dårligt...

Her er nogle af de ting jeg fik lavet sammen med børnene.. Tre par ørering, et halskæde vedhæng og en nøglesnor..
Efter arbejde tog min mor, søster og jeg på en mini shoppe tur til holstebro, her fik jeg ikke rigtig købt noget af det jeg var gået efter, men jeg havde alligevel noget med hjem.


Det blev til disse fine ting, næsten allesammen købt i søstrene grene. Rullerne med lilla og lyserød maskingtape er købt i bilka til 20 kr for 4 ruller, billigt!

Imorgen står den på morgenvagt i SFO'en, hvilket også betyder tidligt fri, også går turen til Randers og Århus. I Randers skal vi besøge mandens mormor og morfar og i Århus er det mandens søster og hendes familie vi skal besøge, det blir dejligt at se dem alle igen !

2 kommentarer:

  1. Super fede ting du har lavet! :-) god efterårsferie til jer to :-)
    Knus fra Sara

    SvarSlet
  2. Bukker og nejer for den fine kommentar :) mange tak og i lige måde søde !

    SvarSlet