søndag den 28. oktober 2012

Efterårstur i skoven

Et lille pip herfra igen... Der er efterhånden lidt langt imellem mine indlæg her på bloggen, men der er simpelthen så meget at se til i praktikken, hjemmet og tusind ting er proppet i kalenderen. Weekenderne er dem jeg glæder mig meget til i løbet af ugen, ikke fordi jeg ikke kan lide at være i SFO'en, nej simpelthen bare fordi jeg lider af tidsmangel! Dagene flyver afsted, og jeg når kun halvdelen af det jeg ellers så gerne ville. Derfor er weekenden meget betydningsfulde, og det er her jeg når det meste af det forsømte fra hverdagene.
I denne weekend har jeg været på genbrugstur sammen med min mormor, skrevet på en lille inklusions opgave og er blevet færdig med denne, været ude at servere til en 40 års fødselsdagsfest (en af de ting som var blevet proppet i kalenderen), og idag har jeg støvsuget lidt, og tilbragt noget tid sammen med min  bedste veninde i skoven!

Min bedste veninde har lige fået den yndigste lille kattekilling, og jeg var derfor et smut forbi på "barselsvisit", hendes kæreste var ligesom min ikke hjemme, og derfor besluttede vi hurtigt at gøre hinanden selvskab. Vi gik en laaaaaang tur i Dover skov, her var utrolig smukt, og bagefter nød vi en dejlig frokost! Nu er jeg igen ladet op efter en tur på sofaen, og har nu masser af gåpåmod til den kommende uge som  starter i morgen tidlig kl. 05.15!

Her til sidst får i lidt af de billeder vi tog på vores rundtur i skoven....







Ps. Tak for en hyggelig dag !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar