lørdag den 6. oktober 2012

Skønne lørdagslopper!

Idag har jeg været rundt på min lørdagsloppetur sammen med min søster.. Det var længe siden hun havde været med og vi var egentlig bare rundt på en kigger, men det endte med at vi havde rigtig mange fine ting med hjem... Herligt :)

 
Hele denne bunke med lækre ting fik jeg for bare 180 kr!!!

 Fin brun dukkebarnevogn, med madras, pude pg dyne.. I meget fin stand, bedre end denne dukkebarnevogn som jeg købte i sommers...


Et fint lille dukkehus, men enkelte møbler i... Tror det kunne blive fint med noget nyt gulv og nogle flere møbler i :)


Et lækkert hæklet tæppe med filt firkanter i midten, og et fint lyserødt håndklæde...
 En stor tuppoware kasse, og en fin metal æske fyldt med fine knapper..

Til sidst to røde metal legetøjs vogne.. Den ene er en halm transportør, og den anden er en slags vogn med hejse slids i siden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar