fredag den 9. november 2012

Ahhh weekend

Nu er det igen tid til weekend ! Puha dagene flyver afsted i fulde fart og inden man ved af det er ugen gået og endnu en weekend står for døren. Denne weekend er der absolut INTET i kalenderen, det er sjældent at det sker, men jeg har virkelig set frem til denne weekend.. Nu kan jeg få indhentet alt det der ikke er blevet nået i hverdagene eller de andre weekender. Dejligt !


Aftenen står på sofa hygge, og afslapning! Manden har købt det nyeste Boligliv til mig idag, og det glæder jeg mig til at kaste mig over i sofaen!!

Nedenfor får i lige et par billeder af de sidste par dages loppefund :)

 Askebæger, her bliver den bare brugt som fint lysfad...

 Et julepuslespil og to fine gamle cykler, kan huske min mor havde sådan nogle cykler til at stå til pynt da jeg var lille. Men de passede også perfekt til Barbie dukkerne :)

 En fin lyseblå skål, kunne slet ikke stå for den, især ikke da jeg så den indeni!

 Skålen indeni, smukt !

 En stak kreative bøger, både til klip og trylledej...



Bøgernes titler!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar