fredag den 2. november 2012

Tiltrængt weekend!

Ahhhhh weekend!!! Jeg ånder lettet ud efter en hård og lang arbejdsuge i sfo'en. Vi har simpelthen haft SÅ travlt i denne uge, der har været syge kollegaer, halloween for børn og forældre, masser af møder og alt for dårlig normering!! Så det er virkelig en tiltrængt weekend jeg går i møde !
Så derfor står programmet for i aften på total afslapning med lys og hygge, lige hvad jeg trænger til ovenpå sådan en uge....
I morgen eftermiddag går turen til Randers hvor vi skal tilbringe tiden i Randers regnskov sammen med ynglings nevøerne og deres forældre - bliver rigtig dejligt at se dem igen!!!
Søndag er der absolut ingen planer, tænker at der måske bliver tid til lidt kreativt - hvem ved???

Med disse ord er der ikke andet end at sige god weekend til jer derude håber i kan nyde den, jeg vil i hvertfald nyde min :) Til sidst får i lige et par billeder fra efterårshyggen der breder sig i huset, dejligt at vi nu kan tænde stearinlys og brændeovn om aftenen!



Svampe fangst fra Rema 1000, syntes de er så fine og efterårsagtige, men tænker de blir stående julen over !

 Stemnings billede fra vinduskarmen - elsker bare stearin lys


 Min anden amaryllis er nu sprunget ud


 Hyacinterne er også sprunget ud, og deres dejlige duft breder sig i huset

Til sidst et tosse billede af min søster med vores to halloween kager som vi bagte den anden aften. Vi passede hende og hun skulle have kage med i skole dagen efter, så det blev lige til halloween kager.... Har slet ikke fået hørt til hvad klassen sagde til kagen..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar