mandag den 19. november 2012

Hverdag igen...

Efter en super hyggelig og rigtig afslappende weekend, med wellness, gode venner, lækker mad og tid til kreativitet, banker hverdagen atter på døren! Selvom hverdagen ikke er så slem, når man laver det man allerhelst ville, men nej hvor går de weekender bare for hurtigt! Det har virkelig været rart at kunne sætte sig lidt ned her i weekenden og lave lidt kreativt, og tænkt en masse tænker omkring julepynt og julestas!

Her kommer lidt billeder fra weekenden...
  Stemningsbillede fra stuen, stjernen på væggen er et af de kreative ting som er blevet til her i weekenden.. 6 gerne, hørsnor og det er alt!!!

 Lysfadet som også er vist på billedet ovenover har fået besøg af en lille blad kugle... Det er simpelthen bare visne blade udefra naturen, og så har jeg viklet ståltråd omkring og klemt den lidt, til den fik den ønskede kugle form... Super nemt og hurtig efterårspynt!

 Der blev selvfølgelig også tid til et genbrugsbesøg her i weekenden... Jeg fandt dette super flotte hæklede babytæppe til bare 10 kr!!! Kan rigtig godt lide at ternene er holdt i de samme farve nuancer!!!

Til sidst en super fin Bjørn Winblad opsats, jeg har rigtig længe ledt efter andet end platterne, såsom en vase eller et stort fad, men har bare ikke rigtig kunne finde nogle.. Så derfor blev jeg rigtig glad da jeg fandt denne, men vasen står nu stadig på ønskelisten...

Fortsat god uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar