søndag den 2. december 2012

1. søndag i advent

Idag er det 1 søndag i advent, herhjemmme bliver dagen brugt på at hygge og slappe af... Senere skal vi til juleoptog i byen og gætte konkurrencer i bynes vinduer.. Herefter er der aftensmad og hygge hos farmor, dette er en af de faste juletraditioner i december måned!
Igår lavede jeg en masse juledekorationer sammen med min mor, og dem har jeg tænkt mig at vise her på bloggen...

Dette års advendtsdekoration, den er holdt meget i den naturlige stil med masser af mos, bark, kogler og nødder.. Der er kun få enkelte nisser at skimte rundt om i "skovbunden"...

Kalender dekorationen er en lidt anden sag, her er der stadig mange natur materialer, men der har dog sneget sig nogle enkelte sølv ting ind hist og her.. Kalender lyset er selvfølgelig 100 % ren starin, det er absolut mine ynglings lys, især fordi de får det der spindelvævs look...

Lille dekoration til køkkenbordet, i samme stil som kalenderdekorationen...

Simpel dekoration i gange, blot til at skabe hygge...

Denne dekoration står også i gangen, det er det første syn man møder når man kommer indenfor døren... Stammen er fundet ved havet, deraf det flotte look, hullet i midten er fordi der har været ild i den inden den røg i vandet...





Snefnug stickers til vinduet, som kan tages af og på ligeså mange gange man lyster.. Så kan de også bruges næste år :) I år er jeg helt pjattet med snefnug !

Til sidst et billede fra igår aftes... Vi passede mine 3 kusiner på 11, 9 og 1½, og der blev rigtig julehygget nu når det var 1 december... Risengrød til aftensmad, julekalender i TVet og bagning af brunkager..!

Fortsat god 1. søndag i advent derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar