onsdag den 5. december 2012

Snefnug DIY

I år er jeg som sagt helt pjattet med bla. snefnug, og det har udmøntet sig ind en lille hurtigt diy.. Sidste år forsøgte jeg at hænge glaskugler op i vinduerne uden søm, med det resultat at de alle faldt ned og nogle gik i stykker.. Derfor var jeg i år klar over at enten måtte der søm til, ellers skulle der fremskaffes andet pynt som ikke var nær så tungt.. Det endte med det sidste.. 

 Hama perle snefnuggene er lavet enten efter fri fantasi ellers er der fundet inspiration til de forskellige snefnug på  google, hvor jeg har søgt "hama perle snefnug"...
Nedenfor kommer der lidt billeder af snefnuggene i aktion, syntes de er blevet rigtig fine, også er de endda også nemme at lave...











Håber jeg har inspireret andre til at lave disse fine og nemme snefnug!!
Nyd snevejret derude....

1 kommentar:

  1. Hvilken perleplade har du brugt for at lave dem?
    Mvh
    Louise

    SvarSlet