torsdag den 17. maj 2012

Kristi-flyv-fartsdag

Herhjemme nyder vi en dejlig mini ferie, kæresten har ikke så mange forsikringsmøder, og jeg selv og studieveninderne har bestemt at vi trængte til en miniferie !
Manden og jeg har startet ferien med at være rigtig aktive, han har slået græs (hvilket tager sammenlagt 1½ time herhjemme), sat hylder op og leget computernørd hos min far. Jeg selv har malet, ryddet op i spisekammeret, og leget room service i mit krea værelse... Jeg er nemlig så heldig, at jeg har mit helt eget rum i den ene ende af huset, og dette rum er kreaværkstedet! Det var i dette rum manden satte hylder op idag, jubii...
De nye hylder i kreaværkstedet !
Den lille hvide hylde med de små fine skuffer skal op og hænge på den tomme væg ved siden af døren...


Lampen i loftet kunne jeg godt tænke mig at skifte ud, tror det er på tide at mor og far får den igen efter et års lån (vi havde ingen lys i huset da vi flyttede ind og lånte derfor denne lampe :)) Overvejer lidt om jeg selv skal lave en ud af kaffefiltre?

 
Reolen i kreaværkstedet er fyldt godt op med ting og sager... Her kan i også se min lille påbegyndte samling af retro stoffer !


Dette er min billedvæg, jeg kan rigtig godt lide at der er knald på farverne her !

Mille mis som er blevet godt træt af at hjælpe mig med at rydde op og lege room service

Sille mis er også gået ud efter dagens strabasser

Efter en god og effektiv kristi-flyv-fartsdag, er manden og jeg nu gået på hver vores sofa... Morgendagen byder vist på en omgang havearbejde, men det hører i nok mere om i morgen.. God mini ferie til alle :)




1 kommentar:

  1. Hvem der bare havde sådan et skønt krea-værelse :-)

    SvarSlet