tirsdag den 15. maj 2012

Morsdag

 Som i alle jo helt sikkert nok ved, så var det morsdag i søndags, og denne dag blev også fejret i min familie... Min mor er typen som ikke rigtig kan finde på ting at ønske sig, og dette havde osse været problemet denne gang. Derfor havde min søster og jeg svært ved at finde en god gave til hende... Men gaven kom i hus og hun blev også rigtig glad for den. Desværre har jeg glemt at tage et billede. Men gaven var 6 forskellige krydderurter, timian, citrontimian, salvie, mynte, busk basilikum og  en karryplante, plus en paletkniv fra evatrio... Oven i hatten havde jeg bestemt at min kære mor ikke skulle baske med mad denne aften, så den stod jeg for !

På billedet ses de to salater vi fik, den forreste er en vandmelon salat med feta og rødløg, den baggerste en bønnesalat med bacon, cerrytomater, løg og olie/eddikedressing... Mums..
 

Et billede af hele retten... Kæresten havde grillet oksemørbrad på grillen, og den havde virkelig fået så hatten passede ! Kartoflerne var flødestuvede kartofler, hele retten var virkelig vellykket, og det smagte lækkert ! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar