tirsdag den 31. juli 2012

En aftentur ved Vesterhavet

Den sidste dag inden praktikstart er nu næsten ved at være omme, men den er blevet tilbragt sammen med dem jeg holder af! Var hos min mormor og morfar næsten hele dagen, mormor og jeg legede med min nye symaskine som jeg skrev om i indlægget her.. Jeg har fået sat mig rigtig godt ind i hvordan den nye masskine fungere, selvom den er en del anderledes end de maskiner jeg ellers har syet på..
Hertil aften har kæresten og jeg været et smut ved Vesterhavet, en rigtig hyggelig og blæsende tur..




Et mærkeligt havfund, det ligner noget der har været levende??

Efter gåturen ved stranden fik kæresten og jeg lige en bette is :)

 Efter en hyggelig dag hos mormor og morfar, var jeg et smut forbi en af de lokale genbrugs butikker.. Her fandt jeg noget fint stof og 4 lynlåse til mine flette projekter, det hele stod mig i sølle 18 kr. !!


Dette stof fik jeg af min mormor, og der er endnu et dynebetræk på vej i grønne nuanser !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar