tirsdag den 10. juli 2012

Et lille pip

Der har været stille på bloggen her den sidste uges tid, dette skyldes at jeg simpelthen bare nyder min ferie sammen med kæresten... Vi får ordnet lidt i haven, ryddet op diverse steder, flettet lidt tasker og ellers bare nyde vores ferie, og lade op til somemrhusferie på lørdag.. Ja vi tager som nævnt tidligere, til Marienlyst i sommerhus med min familie, bliver skønt at komme ud at se noget nyt og hygge sig med familien.
Idag har kæresten og jeg været et smut i Holstebro for at bytte nogle af hans fødselsdagsgaver, og så var der også tid til at shoppe lidt !!!
Fandt disse skønne ting i Søstrene Grene.. Mini marshmallows til mine cupcakes og varm kakao, super fint papir og nogle fine gaveposer !

Fandt disse 5 skønne bluser/t-shirts/toppe i Vero Moda, dejligt med fornyelse i gardaroben :)

Dette er mit sommerferie projekt som næsten er færdig, planlægger at blogge om den når den er helt færdig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar