søndag den 1. juli 2012

Weekenden

Weekenden har stået på Thy Rock, god musik, skønne mennesker, lækkert vejr og godt med drikkelse :) Nogle af navnene til denne rock var bla. L.O.C, Aqua, Kato, Tv2, Rasmus Seebach, Carpark North og Kashmir, alt i alt et rigtig godt program!!!
Så idag har der bare været dømt søndag !!! Men det blev da lige til et lille besøg hos min onkel og tante og deres 3 piger :) Imorgen står den på fødselsdag for min kære lillesøster som bliver 18 år - puha så begynder man at føle sig en smule gammel !
De første mini agurker fra drivhuset er blevet nydt til frokosten idag..

En skål frilandsjordbær fra køkkenhaven blev det også til idag

Var så heldig at få lov til at plukke mig en kæmpe buket stuenternelliker hos min onkel og tante... De har så mange at rækken med nelliker nærmest danner en lille busk i deres have! Aftalte også med hende at jeg ville komme og samle frø, som jeg kan så i min egen have!! Søger nemlig at få nogle flere forskellige stauder til haven, så jeg kan få lukket nogle "ukrudtshuller", som jeg kalder dem.. Har nemlig et bed, hvor der kommer fine forårsblomster, og det er så det, så er der falktisk kun ukrudt resten af året.... ØV !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar