tirsdag den 5. juni 2012

By night og kreative sysler

Aftenen igår bød på by night med moderen og søsteren min... Vi havde en rigtig hyggelig tur, men der var ALT for mange mennesker, også går det sjove altså lidt af. Men jeg fik købt nogle rigtig fine ting ! Hyggedagen hos mormor og morfar gik rigtig godt, har været på besøg igen derude i formiddag for at få lavet det sidste færdigt på sengetøjet til den lille barnevogn..
Sjove kantede vaser købt i Føtex til by night i Thisted, vaserne var sat ned til 15 kr. stykket...
Kage krymmel kan man jo ikke få nok af, derfor røg dette glas med hjem til samlingen :) Kähler vasen er købt i Inspiration med 20 % rabat, og den får måske snart en makker...
Barnevognssengetøjet.. Syntes selv det er blevet rigtig godt, dog har det et par skønhedsfejl hist og her...
Sengetøjet passer perfekt ned i barnevognen, som nu også har fået indhold.. Dukken er en af mine egne fra dengang jeg var lille, den hedder Børge.. ( min onkel er skyld i navnet, da jeg ikke selv kunne finde på noget dengang.... Behøver jeg fortælle at han ikke var så populær hos min mor derefter???)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar