onsdag den 13. juni 2012

Home alone

Der har været lidt stille på bloggen den sidste uges tid, og det er grundet alt for lidt timer i døgnet! Syntes der har været rigtig meget at se til og alt for lidt tid til dette..
Weekenden blev tilbragt sammen med mandens familie fra Århus, en rigtig go, sjov og afslappende weekend, med gode oplevelser!
Nu da hverdagen er startet igen står den på skole og lektier, øv! :)
Igår havde jeg dog en lille fridag som blev brugt på lidt forskelligt...
Jeg fik blandt andet købt fødselsdagsgave til ynglingsnevøen som har fødselsdag i næste uge, nu mangler jeg bare at finde på en gave til manden som har fødselsdag Sankt Hans dag??? Any ideas??
Der blev også tid til at afprøve endnu en opskrift fra "Julias cupcakes", nemlig royal iceing også kaldet sukkerblomster... Derudover fik jeg bagt en røvfuld pølsehorn til manden, som skal på tur til Le Mans sammen med slagter vennen.. Så bliver jeg home alone i næsten en hel uge!!!!



Sukkerblomsterne er ikke blevet helt perfekte, men syntes nu de er ret fine af en nybegynder af være :)
Idag her jeg været i byen for at hente noget til mig selv.. For et par uger siden skrev jeg om at jeg havde været til by night i Holstebro og havde købt noget til mig selv, nu er den så endelig kommet hjem...
Det er den rød stribede smuksak som nu så fint giver den lille sort stribede selvskab på en hylde i stuen! Syntes simpelthen den er så flot, en rigtig postkasse rød har de brugt!!!!

Denne her lille uge hvor jeg er home alone, tror jeg selv kommer til at byde på masser af sjove ting og sager.. Skal bla. til rock i Holstebro med nogle af studieveninderne, hvor vi bla. skal spise lækker morgenmad, drikke cider, høre Aqua, Seebach, Kato og mange andre, og når natten er faldet på skal vi ikke hjem og sove...
Derudover skal jeg lave mad til min mor og hendes veninder imorgen aften, besøge genbrug, til en enkelt by night mere også ellers alt det løse....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar