søndag den 17. juni 2012

Søndag....

Idag er det dagen derpå... Igår var jeg med mine super søde studietøser med til Rock i Holstebro.. Det var en super hyggelig dag med grin,grimasser, solskin, latter, og fed musik!
Men idag er det godt bare søndag! Har sovet en kæmpe land middagssønvn, vasket tøj og ryddet op, resten af dagen står på lektier og flere huslige gøremål..
I får lige et par snapshots fra dagens igår... :)
Bandet Aqua som var mit favorit band da jeg var ung teenager ! De fyrede den virkelig af :)
Rasmus Seebach var rigtig god til at få alle tilskuerme med på hans sange, nok dagens bedste optræder...
Mig og 2 af mine virkelig søde studieveninder! Tak for en hyggelig dag piger :)
Imorgen kommer manden hjem fra Le Mans, det skal nok blive dejligt... Den kommendene uge er virkelig booket helt ud, så der bliver ikke så meget tid til at blogge....

1 kommentar: