mandag den 4. juni 2012

Cupcakes

Igår eftermiddags bagte jeg cupcakes efter Julia's nye bog , Julia's cupcakes ! Bogen har jeg omtalt i indlægget her. Bogen er super god og nem at følge, og den giver nogle fantastiske cupcakes... Jeg bagte chokolade muffins og lavede chokoladefrosting til toppen.. Næste gang overvejer jeg at det måske skal være en lidt mere frisk frosting oven på chokolade muffinsne, da chokolade og chokolade godt kan blive lidt for meget :) Men hey, det var jo en prøve.. Grunden til at jeg bagte cupcakes, var at vi skulle om til min mor og far og spise, så de blev forsøgskaniner :)

Billedet her og ovenfor er de pakkede cupcakes klar til prøvesmagning hos forsøgskaninerne... Jeg har prøvet mig frem med forskellige teknikker til at sprøjte frostingen på, nogle er gået bedre end andre :) Men tror virkelig at øvelse, gør mester!
Cupcakes klar til servering :)

Et nærbillede af en af de flotteste (syntes jeg selv) cupcakes, jordbæret på toppen er fra min egen have!

Til sidst får i endnu et billede af mine skønne pæoner, haven bugner simpelthen af dem nu !
Idag står dagen på hygge og kreatid hos mormor og morfar.. Manden er på arbejde og jeg er elle vild efter at få lavet dyne og pude til den lille barnevogn som jeg skrev om i lørdags, her..
Og i aften står den vist nok på tøse hygge med min søster og mor, vi har lidt planer om at tage til Thisted til by night :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar