torsdag den 14. juni 2012

Lupin rov !

Efter at have set de skønneste buketter med lupiner rundt om i blogworld, ja så er jeg blevet grøn af misundelse over den smukke sommerblomst! Men, men, men..... I aftes efter at manden og slagter vennen var draget afted mod Le Mans,fortalte jeg min mor om min misundelse, men jeg fortalte hende også hvor jeg havde set de fineste eksemplarer henne.. Vi blev hurtige enige om at dem måtte jeg have fat i... Sagen er nemlig den at blomsterne står/stod ved et gammelt forsamlingshus som snart skal rives ned og laves til parkeringsplads, og derfor kunne jeg ligeså godt snuppe dem... Så det gjorde vi ! Og nu har jeg så det fineste lille Lupin bed for enden af drivhuset, de er i alle farver og rigtig skønne at se på :)
Beklager billed kvaliteten, men manden har vores beste kamera med til Le Mans, så jeg må "nøjes" med et af vores gamle :)
Lupin bedet for enden af drivhuset ! Plastic teltet inde i drivhuset er til mine agurker, så de ikke bliver solbrændt.. Det skal ned når de har vænnet sig til at komme i drivhuset..
Superflot Lupin buket !
Glæder mig sådan til i aften hvor der skal laves mad til min mor og hendes veninder, men det hører i sikkert mere om senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar