lørdag den 2. juni 2012

Nok årets bedste loppekup!

Lørdag = loppe/genbrugsdag, og selvfølgelig var jeg osse afsted idag... Men idag har jeg gjort et helt vildt fedt loppekup! En Scandia børne barnevogn, i sart grøn og hvid.. Barnevognen er næsten en miniature af en rigtig barnevogn, liften kan tages af, bunden kan klappes sammen, kaleche kan klappes sammen og der er også bremser og aftageligt dækken! Dette fund er købt for bare 50 kr! Det eneste der er galt med den, er at bremsen skal ha' en ny fjeder, der mangler en lukkeklips i dækkenet også har den fået lidt hvide streger på kalechen...

Er den ikke vidunderlig??? Nu kan jeg næsten ikke vente med at komme igang med at sy pude og dyne + betræk til den lille vogn.. Har en idé om at det hæklede forklæde som jeg har skrevet om her skal blive til et betræk til puden og dynen, tror det kunne bllive rigtig fint.. Og så skal jeg vist på jagt hos mor og mormor efter nogle af mine gamle dukker....

Rammen med korstings billedet er også købt på samme genbrug som barnevognen... Servietterne faldt jeg over i den nogle fakta, syntes de var ret fine !
Det var alt for idag, nu står den snart på aftensmad, som i dag er koteletter i fad.. Vi ses :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar