fredag den 1. juni 2012

Impuls shopping

I dag efter endt skolegang, besluttede to studieveninder og jeg et tage på impuls shopping i Holstebro by... Det viste sig nemlig at byen holdte by night så der var masser af lækre tilbud som vi ikke kunne gå glip af.. Vi havde en super hyggelig eftermiddag og vi fik da også købt lidt hver især :)
Her er der lige lidt billeder af dagens erhvervede ting...

En stor bunke papir fra søstrene grene, til bare 2 kr. pr. rulle! Tror det var helt nye i butikken, eftersom de havde helt vildt mange og derfor  har jeg hamstret !
Lidt tøj blev det også til... T-shirt fra VeroModa til bare 100 kr. og et lækkert tube tørklæde fra pieces også til 100 kr.. Det var lige til at komme om ved :)
Drenge papir, og skøre postkort, købt i henholdsvis søstrene grene og tiger... Tror nogle af kortene skal op og hænge på min billedvæg i krearummet :)
I og med at der var by night i gaden, så var der også masser af gode tilbud og dem benyttede jeg mig selvfølgelig af.. Jeg fik købt mine søde lillesøsters 18 års fødselsdagsgave, og oveni bestilte jeg noget hjem til mig selv... Glæder mig sådan til at få den hjem, da jeg har ønsket mig den siden den kom i butikkerne...
Nu står den på sofa afslapning ! Go weekend til jer alle ! Jeg har fået en lille forsmag på min sommerferie, så derfor har jeg fri indtil fredag i næste uge, mums! Så mon ikke vi høres ved her de næste par dage?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar